TRANSPORT GRATUIT: Comanda de minim 50 lei si beneficiezi de transport gratuit! Oferta valabila pana la data de 28 februarie 2022.

TRANSPORT GRATUIT: Comanda de minim 50 lei si beneficiezi de transport gratuit! Oferta valabila pana la data de 28 februarie 2022.

  • 0

    Transport gratuit la comenzi peste 200 lei

Cum te poate ajuta cafeaua să-ți îmbunătățești metabolismul și să scapi de grăsime?

Consumul de cafea aduce numeroase beneficii sănătății. Datorită compoziției chimice și elementelor nutritive pe care le conține, printre care: cafeină, vitamina B2, B3, B5, magneziu, mangan, polifenoli, cafestolul și altor ingrediente, ea are un rol important în stimularea activității anumitor sisteme și organe, inclusiv în accelerarea metabolismului și în a scăpa de grăsime.

Cafeina este unul dintre cele mai bune ingrediente pentru a da energie și a stimula arderea grăsimilor, motiv pentru care ea este prezentă în compoziția multor suplimente alimentare pentru sportivi și în numeroase produse pentru slăbit.

Cafeaua conține ingrediente care stimulează metabolismul

Studiile științifice și observațiile clinice asupra anumitor categorii de consumatori au arătat că cafeaua, prin unele dintre ingrediente aflate în compoziția ei, conduce la o creștere cu de la 10, până la 25 de procente a metabolismului. Astfel, această băutură naturală ajută chiar la a slăbi, dacă este consumată în anumite condiții, de persoane ce au o anumită stare de sănătate și anumite obiceiuri  de viață.

Printre ingredientele cu rol în metabolism, aflate în compoziția cafelei menționăm:

  • Cafeina – unul dintre elementele dovedite ca fiind cele mai eficiente în creșterea arderilor și accelerarea metabolismului.
  • Teobromina – ingredient prezent și în cacao, care stimulează de asemenea arderile din organism.
  • Teofilina – un alt ingredient prezent atât în boabele de cafea, cât și în cele de cacao, folosit și în tratarea astmului.
  • Acid clorogenic – ce are rol în reducerea absorbției carbohidraților, ceea ce reduce riscul de a lua în greutate.

Dintre toate aceste ingrediente, cele mai importante și concludente studii, menționează cafeina drept elementul cu cel mai puternic impact în a ne simți mai în formă, a consuma mai puține alimente, a împiedică retenția și absorbția anumitor elemente care pot duce la creșterea în greutate și în a avea un metabolism mai bun.

Cafeina duce la blocarea adenozinei, un inhibitor neurotransmițător, care antrenează eliberarea dopaminei și norepinefrinei, care ne ajută să ne simțim mult mai puternici și mult mai energici, mai apți pentru a derula activități sportive, aspecte care cu siguranță au efect, atât asupra arderii de calorii, cât și în accelererara metabolismului.

Cafeaua ajută la arderea țesutului adipos

Cafeina este cea care stimulează sistemul nervos, care transmite semnale care cresc nivelul hormonului epinefrină sau adrenalină din sânge, ce are rol în creșterea arderii celulelor adipoase. Astfel, prin consumul de cafea ce duce la creșterea activității cerebrale, se consumă o cantitate mai mare de grăsimi.

Pentru ca băutul de cafea să producă rezultate și să poți slăbi în timp, este bine să ții sub control și caloriile pe care le consumi zilnic și să faci cât mai des exerciții fizice. Dacă vei urma și recomandarea unui echilibru energetic negativ și nu vei compensa arderile simțite cu un aport mai mare de calorii, consumul de cafea sau de suplimente alimentare pe bază de cafeină te poate ajuta să pierzi în greutate.

Cafeaua crește rata metabolică de odihnă

Cunoscut și drept RMR ( Resting Metabolic Rate), rata metabolică de odihnă este rata cu care corpul arde energie atunci când este în odihnă completă. Aceasta include energia necesară derulării funcțiilor vitale ale organismului când dormi. Rata metabolică de odihnă face parte din totalul cheltuielilor zilnice de energie numite și TDEE, ce reprezintă numărul total de calorii arse în fiecare zi.

Studiile efectuate în prezent arată ca prin consumul de cafea se ajunge la o creștere a RMR cu procente cuprinse între 5 și 11 %. Astfel, cu cât această rată este mai mare, cu atât poți mânca fără să te îngrași sau poți pierde mai mult în greutate.

De regulă aceste procente sunt influențate atât de obișnuița consumului de cafea, care în timp își pierde din eficacitate, cât și de greutatea corporală. În cazul unei persoane care consumă cu întreruperi cafea și are o greutate în limite normale, cafeina este mai eficientă. În cazul persoanelor care consumă în permanență cafea și sunt suraponderale, rezultatele sunt mai slabe.

Ce poți face pentru a asigura eficiența cafelei pentru metabolism și pierderea în greutate

Așa cum am mai discutat și mai sus, fără anumite reguli, mișcare și o disciplină alimentară, nu poți miza doar pe cafea pentru a crește metabolismul sau a slăbi. Pentru a fi eficient în ceea ce privește greutatea, consumul de cafea în acest scop trebuie să țină seama de câteva aspecte.

1. Menține un echilibru energetic negativ

Menține un echilibru între consumul de calorii și arderile zilnice. Dacă vrei să slăbești apelând la cafea, fii atent ca aportul de calorii sa nu depășească consumul zilnic de energie.

2. Oamenii dezvoltă în timp toleranță la efectele cafeinei

Dacă nu obișnuiești să bei cafea, dacă o alegi drept metodă pentru a crește metabolismul, rezultatele vor fi remarcabile la început. În tip, pe măsură ce organismul se obișnuiește, eficiența va scădea.

3. Cafeina are efect de reducere a apetitului alimentar

Un studiu efectuat recent pe două eșantioane, unul de femei și altul de bărbați, a arătat că consumul de cafea are efect și în a reduce pofta de mâncare, însă el este mult mai frecvent în cazul bărbaților decât în cel al femeilor.

4. Dacă poți renunța pentru o perioada la cafea și apoi să reiei obiceiul, rezultatele se pot menține în timp

Dacă vrei să folosești consumul de cafea drept o modalitate de a creștere a metabolismului sau pentru reduce depozitele de grăsimi, este bine să alternezi perioadele în care consumi cafea sau cafeină, cu cele în care iei o pauză.

Concluziile celor mai recente studii în privința eficienței consumului de cafea :

  • Dacă bei cafea cu 30 de minute înainte de a începe exercițiile fizice, organismul va arde mai multe grăsimi.
  • Există o corelație mai mare între consumul de cafea și creșterea metabolismului dacă ea este consumată după-amiaza.
  • Consumul de cafea duce la creșterea temperaturii corpului, ceea ce antrenează arderea grăsimilor.
  • Prin consumul de cafea și eliberarea de adrenalină în organism este antrenat procesului numit lipoliză sau ardere a țesutului adipos.

Concluzie

Numeroase studii și observații medicale au dovedit eficiența consumului de cafea, în special a elementului cafeină, în accelerarea metabolismului și în reducerea țesutului adipos. Astfel, dacă ești în căutarea unei noi metode complementare pentru a crește arderile, ia în calcul și varianta consumului de cafea de calitate superioară pentru a slabi.

Dacă ai nevoie de o cafea premium, alege unul dintre produsele disponibil în oferta magazinul nostru online Las Colinas Caffees.

Ar putea sa va placa

Meniu

Cafelele Las Colinas sunt rezultatul unei selecții atente de boabe de cafea, zone și modalități de recoltare, tehnici de prelucrare și finisare a notelor, produse cu calității finale unice, realizate de o echipă cu gusturi rafinate și cunoștințe speciale.

Reducere de bun venit!

5% reducere

Oferta este limitata

Acum te poti bucura si de 5% reducere la prima ta comanda!

Foloseste codul #Bunvenit in pagina de checkout